ترکیب سربازان برای غارت Loot
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترکیب سربازان برای غارت Loot
نوشته شده در سه شنبه 2 دی 1393
بازدید : 514
نویسنده : امین

ترکیب سربازان برای غارت Loot

 

ترکیب سربازان برای غارت Loot

برای حملاتی که شما به قصد غارت منابع انجام می دهید (به اصطلاح Farming) برای شما به صرفه نیست که از نیروهای پرهزینه و وقت گیر استفاده کنید. در زیر ما دو ترکیب معمول و  کارآمد را  به شما معرفی می کنیم که برای حملات farming بسیار مناسب می باشند. توجه داشته باشید که در حملات غارتی تا جای ممکن به عمق بیس دشمن نفوذ نمی کنیم و فقط به زدن معادن (Gold Mine/Elixir Collector/Dark elixir Drill) اکتفا می کنیم.

تعداد کاپ در پیدا کردن روستای خوب برای منابع خیلی مهم است که بعدا به آن می پردازیم.

 

 

Clash-of-Clans-farming-focus-loot_1

ترکیب BARCH- باربارین و آرچر :

این ترکیب برای ساختمان اصلی (Town Hall) سطح ۳ تا ۸ پیشنهاد می شود.

این ترکیب زمانی استفاده می شود که شما پادگان مخوف (Drak Barracks) ندارید و نمی توانید با ترکیب بام BAM (در پایین توضیح می دهم)  حمله کنید.

اگر شما ۴ عدد پادگان داشته باشید ۲ تا از پادگان ها را پر از باربارین کنید و ۲ تای دیگر تا پر از کماندار کنید. اگر ۳ پادگان دارید ۲ تا از آنرا پر از کماندار و دیگری را پر از باربارین کنید.

مثلا با فرض اینکه ۱۵۰ عدد نیرو می تونید بسازید، ۱۰۰ تا آرچر بسازید و ۵۰ تا باربارین. و روش حمله رو هم به این صورت عمل کنید که بعد از پیدا کردن هدف مورد نظر اول باربارین ها رو به صورت خطی پیاده می کنید که جلو حرکت کنند و به اصطلاح کتک خور  بشن و تاور ها و مورتار ها مشغول باربارین ها بشن با کمی فاصله از باربارین ها آرچرها را هم به صورت خطی پیاده کنید تا منابع رو غارت کنید و سعی کنید همه رو یه جا خالی نکنید چون ممکن هست با یک یا دو ضرب از ویزارد تاور یا مورتار هم نیرو هاتون از بین برن. همچنین در این روش می تونید از ۲-۳ تا طلسم صاعقه (Lightning Spell) نیز برای از کار انداختن یکی از ساختمان های فاعی مثل مورتار استفاده کنید.

نکته خوب این استراتژی این است که وقتی شما حمله می کنید و تعداد زیادی سرباز از دست می دهید پادگان ها در روستای شما در حال ساخت سرباز هستند و دوباره شما می  توانید سریعا به حمله بازگردید. سعی کنید قبل از رفتن به




:: موضوعات مرتبط: آموزش های کلش اف کلنز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: